07.07.2014/22:06

20 lat Hochland w Polsce

Chyba nie ma w naszym kraju sklepu, w którym na półkach z nabiałem nie błyszczałoby utrzymane w biało­‑czerwono­‑granatowej tonacji logo Hochland. Ta marka, wprowadzona do Polski w 1994 roku, na zawsze odmieniła kategorię serów topionych, żółtych i pleśniowych, otwierając konsumentów na nowatorskie, czasem bardzo zaskakujące, smaki. Za sukcesem brandu stoją konkretni ludzie. Sylwetki kilku z nich, przy okazji jubileuszu firmy Hochland Polska, prezentujemy na naszych łamach.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.