23.07.2018/12:41

6 proc. skontrolowanych wag sklepowych działało nieprawidłowo. Najnowszy przykład z Biedronki

Klient jednej z warszawskich Biedronek zdziwił się sumą, jaką ma zapłacić za zakupy. Okazało się, że cenę jednego z produktów zawyżyła wadliwa waga. Różnica wyniosła ponad 10 zł, przy zakupach wartych w rzeczywistości niecałe 16 zł. Problemowi przyjrzała się Wirtualna Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.