27.07.2020/13:11

Twarde dyskonty dotychczas się w Polsce nie przyjęły. Czy Mere to zmieni?

– Nie ma pewności, czy dla różnicy w cenie, którą oferuje Mere, konsument gotów jest zaakceptować zaproponowany poziom obsługi i wystroju sklepu – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Agnieszka Górnicka, prezes zarządu Inquiry, komentując wejście rosyjskiej sieci na polski rynek.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • A 28.07.2020

    Trochę bzdurka, Biedronka była dyskontem i sieć się rozwijała, ale portugalski właściciel doskonale zrozumiał, że preferencje zakupowo-żywieniowe polaków bardzo szybko się zmieniają z uwagi na wiele rzeczy, i po prostu sklepy ewaluowały. Więc przyjęły się, ale na krótko :) Obecnie nowy dyskont będzie miał moim zdaniem ciężko, ale kto wie, jak zasobni będą Polacy w najbliższych latach?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także