06.11.2019/19:17

Aldi ma tłumy chętnych do testowania produktów marki własnej

Kampania marketingowa Raz Aldi, zawsze Aldi spotkała się z dużym zainteresowaniem konsumentów. Do darmowego testowania produktów marki własnej sieci zgłosiło się już 15 tysięcy chętnych.

Sieć dyskontowa Aldi rozpoczęła kolejny etap kampanii marketingowej, polegający na testowaniu przez klientów produktów marek własnych. Twarzą kampanii jest aktorka Sonia Bohosiewicz, a testerzy, wyłonieni z grona konsumentów, stają się naturalnymi ambasadorami sieci.

Akcja składa się z sześciu etapów, w każdym z nich wyłaniani są testerzy, którzy otrzymują paczki z wybranymi produktami marki własnej Aldi. Sieć jest przekonana, że ich opinie pozwalają lepiej poznać walory produktów, są też wiarygodnym przekazem, wykorzystywanym w komunikacji zewnętrznej.

– Idea jest prosta i trafia w samo sedno. Pokazały nam to badania, które przeprowadziliśmy przed wdrożeniem kampanii. Postanowiliśmy zapytać naszych klientów o ich preferencje produktowe. Zakończyliśmy etap komunikacji wizerunkowej i rozpoczynamy komunikację produktową, dlatego w naszych przekazach będziemy wykorzystywali najciekawsze opinie testerów-ambasadorów – mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji Aldi w Polsce.

W pierwszym etapie testu sieć przygotowała dwa rodzaje paczek. W 200 z nich były tzw. produkty suche, drugi rodzaj stanowiły paczki, w których znalazły się produkty nabiałowe – było ich 100. Testy pozwoliły zebrać od 80 do 150 opinii dla każdego z produktów.

Do kolejnego etapu przygotowano 400 paczek, które właśnie trafiają do rąk testerów.

Dotychczas zgłosiło się 15 tysięcy chętnych do testowania produktów marki własnej Aldi. Testy są cykliczne i będą się odbywały w kolejnych miesiącach.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.