20.10.2021/13:28

Aldi w Polsce nadal pod kreską. W nowej strategii firma stawia na rodzimych producentów

W 2020 roku działająca w Polsce spółka Aldi znów nie wypracowała zysku netto. Choć przychody operatora dyskontów wzrosły o 18 proc., firma pogłębiła stratę. Aldi liczy na to, że zmiany organizacyjne w spółce, wzrost ilości towarów w asortymencie oraz zwiększenie udziału produktów markowych i polskich producentów przyczynią się do zmiany sytuacji.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Pavlo 20.10.2021

    Do komentarza swojego przedmówcy dorzucę swoje obserwacje, które przełożyły się na to, że do Aldi zaglądam obecnie może raz-dwa razy w miesiącu względem moich regularnych odwiedziń i robienia w nim podstawowych zakupów. Mianowicie - produkty polskie, od lokalnych, małych producentów, zastąpiła masówka którą kupię wszędzie i najczęściej za o wiele mniejsze pieniądze. Jeżeli Aldi ma w Polsce wyglądać tak jak obecnie, to niech już dzisiaj pakują manatki i wracają do Niemiec. Ta sieć w jej aktualnym kształcie i tym co posiada w swoim asortymencie wypada na tle konkurencji gorzej niż kiepsko. Piszę to z tym większym smutkiem, że tak jak już wspomniałem, Aldi był dla mnie sklepem wręcz pierwszego wyboru.

  • zawiedziony klient 20.10.2021

    Więcej towarów? Mieliście wcześniej pełno niemieckich oryginalnych produktów - dlatego chętnie do was zaglądałem. Od pewnego czasu pojawił się wysyp marek typu: Unilever, Nestle, Danone, Henkel. Takie rzeczy to są w każdym markecie, produkty wielkich koncernów są wszędzie.

    Oddajcie klientom regały z niemieckimi produktami BIO, bo nawet one zniknęły. Chcę więcej produktów GutBio a nie kolejne Unilevery i Nestle.

    Aldi kiedyś wyróżniał się dużym wyborem oryginalnych (tak, tak!) niemieckich towarów, a teraz to kopiuj-wklej w stylu Biedronki.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także