Aldi w Polsce nadal pod kreską. W nowej strategii firma stawia na rodzimych producentów
W 2020 roku działająca w Polsce spółka Aldi znów nie wypracowała zysku netto. Choć przychody operatora dyskontów wzrosły o 18 proc., firma pogłębiła stratę. Aldi liczy na to, że zmiany organizacyjne w spółce, wzrost ilości towarów w asortymencie oraz zwiększenie udziału produktów markowych i polskich producentów przyczynią się do zmiany sytuacji.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
20.10.2021
Do komentarza swojego przedmówcy dorzucę swoje obserwacje, które przełożyły się na to, że do Aldi zaglądam obecnie może raz-dwa razy w miesiącu względem moich regularnych odwiedziń i robienia w nim podstawowych zakupów. Mianowicie - produkty polskie, od lokalnych, małych producentów, zastąpiła masówka którą kupię wszędzie i najczęściej za o wiele mniejsze pieniądze. Jeżeli Aldi ma w Polsce wyglądać tak jak obecnie, to niech już dzisiaj pakują manatki i wracają do Niemiec. Ta sieć w jej aktualnym kształcie i tym co posiada w swoim asortymencie wypada na tle konkurencji gorzej niż kiepsko. Piszę to z tym większym smutkiem, że tak jak już wspomniałem, Aldi był dla mnie sklepem wręcz pierwszego wyboru.
-
20.10.2021
Więcej towarów? Mieliście wcześniej pełno niemieckich oryginalnych produktów - dlatego chętnie do was zaglądałem. Od pewnego czasu pojawił się wysyp marek typu: Unilever, Nestle, Danone, Henkel. Takie rzeczy to są w każdym markecie, produkty wielkich koncernów są wszędzie.
Oddajcie klientom regały z niemieckimi produktami BIO, bo nawet one zniknęły. Chcę więcej produktów GutBio a nie kolejne Unilevery i Nestle.
Aldi kiedyś wyróżniał się dużym wyborem oryginalnych (tak, tak!) niemieckich towarów, a teraz to kopiuj-wklej w stylu Biedronki.
8