Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

16.09.2021 / 09:00
StoryEditor

Alkohol drożeje. Najszybciej rosną ceny mocnych trunków

Stoisko z alkoholem w sklepie Lidl (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Tego lata alkohol podrożał w sklepach średnio o blisko 8 proc. rok do roku. Największa zmiana dotyczy alkoholi mocnych, których ceny poszły w górę o ponad 10 proc. Piwo było o prawie 5 proc. droższe niż rok wcześniej. Natomiast obniżki cen widoczne były tylko w dwóch z siedmiu badanych kategorii. Cydr potaniał o niemal 8 proc., a likiery i kremy – o ok. 6 proc.

Z raportu „Wakacyjne ceny alkoholu 2020/21”, autorstwa Hiper-Com Poland, Grupy AdRetail i UCE Research, wynika, że w ostatnim sezonie letnim alkohol podrożał średnio o 7,8 proc....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.09.2025 / 12:48
StoryEditor
83 mln euro dla pracowników Leroy Merlin i Bricoman m.in. w Polsce. Jak zdobyć darmowe akcje?
Przedstawiciele Rock Capital i Leroy Merlin

Firma Adeo, właściciel sieci Leroy Merlin i Bricoman, ogłosił start globalnego programu ALL Adeo. To inicjatywa, w ramach której aż 115 tysięcy pracowników na całym świecie, w tym w Polsce, otrzyma bezpłatne akcje firmy. Całkowita wartość programu sięga 83 milionów euro, a dla pracowników m.in. w Polsce oznacza to możliwość realnego uczestniczenia w sukcesie grupy.

Francuska firma Adeo, globalny gigant na rynku DIY i właściciel znanych w Polsce marek Leroy Merlin i Bricoman, ogłosił innowacyjny program akcjonariatu pracowniczego ALL Ade...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.03.2025 / 06:00
StoryEditor
Nie tylko rabaty i wizyty w sklepie: Przedstawiciel producenta jako strategiczny doradca dla sklepu
Ceny w dół (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

W świecie dynamicznie zmieniającego się handlu detalicznego, tradycyjna rola przedstawiciela producenta przestaje być wystarczająca. Dzisiejszy rynek wymaga od producentów znacznie więcej niż tylko wizyt w sklepach tradycyjnych, sprzedaży produktów czy ustawiania stand-ów – wymaga budowania wartości, edukowania detalistów i tworzenia wspólnych koncepcji rozwoju kategorii oraz biznesu sklepu

Zarządzający sklepami czy sieciami sklepów bardzo często są skupieni na działaniach operacyjnych, nie mając czasu czy również odpowiedniego budżetu na rozwój kompetencji i wiedz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. październik 2025 07:46