24.01.2022/15:01

Auchan Retail rozszerza współpracę z Frigo Logistics

Spółka Auchan Retail rozszerzyła współpracę z operatorem logistyczny dla produktów mrożonych Frigo Logistics. Francuski detalista powierzył dostawcy obsługę dystrybucyjną kolejnych 34 nowych placówek sieci.

Frigo Logistics podaje, że od maja ubiegłego roku liczba obsłużonych przez operatora kartonów dla Auchan przekroczyła 1 milion. Operacje w ramach współpracy realizowane są na całą Polskę wprost z magazynu w Radomsku w woj. łódzkim. Odbywają się one w modelu cross-dock, czyli bez magazynowania.

Towary trafiające od producentów do centrum dystrybucyjnego są od razu rozdzielane i tego samego dnia przewożone do 124 sklepów Auchan w całym kraju. Do kompletacji zamówień w temperaturze do -18°C wykorzystywany jest specjalny sorter. Każdego dnia w centrum dystrybucyjnym Frigo Logistics w Radomsku  kompletowanych jest kilkanaście tysięcy kartonów.

Jarosław Kołodziejski, dyrektor operacyjny Frigo Logistics zaznacza, że głęboko mrożone produkty spożywcze muszą być dystrybuowane w kontrolowanych warunkach, a to wymaga dynamicznego oraz bezpiecznego działania na każdym etapie.

– Cieszymy się z zaufania naszych partnerów, którzy każdego dnia powierzają nam to odpowiedzialne zadanie. Szczególnie cieszy nas poszerzanie współpracy transportowej, bo właśnie ono świadczy o zadowoleniu sieci Auchan ze wspólnych działań. Sorter produktów mrożonych skutecznie wspiera naszą pracę i odpowiada na zmieniające się w ciągu roku zapotrzebowanie sieci – mówi.

Spółka Frigo Logistics nawiązała współpracę z Auchan w maju ubiegłego roku. Podpisanie umowy było dla firmy strategicznie decyzją, istotną z punktu widzenia dalszego rozwoju i optymalizacji systemu zaopatrzenia i dystrybucji produktów głęboko mrożonych dla całej sieci.

- Dynamicznie zmieniające się potrzeby konsumenta, podobnie jak sama sytuacja rynkowa, oznaczały potrzebę pozyskania partnera, z którym wspólnie będziemy mogli zapewnić naszym klientom najwyższy poziom obsługi -  tak w sklepach stacjonarnych, jak i przy zakupach online. Minione miesiące pokazały jak trafny był nasz wybór – mówi Piotr Dopierała, dyrektor logistyki i supply chain w Auchan Retail Polska.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także