27.01.2021 / 11:02
StoryEditor

Andrius Mikalauskas, CEO, Barbora: Chcemy być „pierwszym wyborem” dla polskich konsumentów oraz liderem rynku e-grocery w Polsce

Sklep internetowy Barbora.pl dopiero zadebiutował w Polsce, ale ma ambitne plany. Jak deklaruje Andrius Mikalauskas, dyrektor generalny Barbory w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl, celem firmy jest stanie się "pierwszym wyborem" dla polskich konsumentów i osiągnięcie pozycji lidera rynku e-grocery w Polsce.

Barbora właśnie zadebiutowała w Polsce. Marka dopiero będzie zdobywać rozpoznawalność, inaczej niż w krajach bałtyckich, gdzie ma już ugruntowaną pozycję. Jak duży jest biznes B...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 20:29