21.05.2021 / 20:55
StoryEditor

Barbora inwestuje w rozwój zasobów IT. Operator nie chce być już tylko e-sklepem spożywczym, ale chce się zmienić w firmę technologiczną

Sklep internetowy Barbora zadebiutował już w Warszawie (fot. Barbora Lietuva)
Barbora, największy w krajach bałtyckich sklep internetowy z żywnością działający w koncepcie pure player otworzył odział IT w Kownie. Nowy zespół ekspertów IT jest „nadanie nowego impetu transformacji technologicznej i rozwojowi firmy” – pisze vz.lt.

Andrius Mikalauskas, szef spółki Radas, która zarządza biznesem Barbory ​​w krajach bałtyckich i Polsce podkreśla w rozmowie z „vz.lt”, że firma ma dobrze rozwinięty model bizne...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2025 / 10:08
StoryEditor
Duży awans w Mastercard. Magdalena Balcerzyk na szczycie
Magdalena Balcerzyk awansowała w Mastercard (fot. Magdalena Balcerzyk /LinkedIn)

Przez lata pracowała w sieci Żabka. Teraz z początkiem maja Magdalena Balcerzyk, sprawująca dotychczas funkcję business development director w firmie Mastercard, objęła nowe stanowisko.

Magdalena Balcerzyk z Mastercard związana jest już od ponad ośmiu lat. Przez ponad sześć lat sprawowała funkcję business development directora, a jeszcze wcześniej  merchant sal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2025 / 13:41
StoryEditor
Protezy, siodło, flaming, miecze, piwko, a to tylko początek! Co Polacy gubią rozbijając się Uberem? Ranking najczęściej gubionych rzeczy
Żabka i UberEats dostarczą zakupy do polskich domów (Żabka Polska)

Od słuchawek i okularów, przez elektroniczną krtań, flaminga ogrodowego, po lodówkę - o tych – wielu innych - przedmiotach zapomnieli w ostatnich 12 miesiącach pasażerowie Ubera. Firma specjalizująca się w “przewozach” przeanalizowała, co i jak często pasażerowie zostawiają na pokładzie taksówki w raporcie “Zgubione i Znalezione 2025”.

Uber właśnie opublikował swój doroczny raport “Zgubione i Znalezione” (en. Uber Lost & Found Index), prezentujący najbardziej zaskakujące i najczęściej pozostawione przedmioty p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2025 08:16