25.01.2021/16:29

Barbora.pl: sklep w Warszawie już wystartował! Co oferuje? Właśnie go testujemy

25 stycznia wystartował nowy na polskim rynku sklep barbora.pl. Na razie zakupy na platformie należącej do litewskiej Maxima Grupe - czyli właściciela m.in. sieci sklepów Stokrotka - zrobią mieszkańcy Warszawy i okolic. Co oferuje nowa sieć? Nasi dziennikarze właśnie składają pierwsze zamówienia.

Chociaż start nowego sklepu internetowego zapowiedziany został na poniedziałek 25 stycznia, platforma wystartowała dopiero po południu. Nowy sklep internetowy zamierza rzucić wyzwanie takim graczom, jak m.in. Frisco.pl, Auchan Direct czy Carrefour.pl. Ale co ma do zaoferowania? Na razie ważną deklaracją jest darmowa dostawa dostępna do 1 maja br. na terenie Warszawy. Co ważne, minimalna wartość koszyka, po osiągnięciu której można zamówić zakupy, to 100 zl.

Kiedy tylko platforma wystartowała, nasi dziennikarze postanowili sprawdzić jakość jej usług. Już niedługo napiszemy o tym, jak wygląda realizacja usług oferowanych przez właściciela Stokrotki.

- Konsumenci z krajów bałtyckich cenią sobie  wysoką jakość naszej obsługi oraz innowacyjne rozwiązania. Wierzymy, że uda nam sie wdrożyć nową niespotykaną dotąd jakość zakupów online także w Warszawie – zapowiedział Andrius Jurgelevičius, Prezes Zarządu Barbory w Polsce.

Na Litwie platforma dostępna jest w 10 miastach. Barbora działa również od 2018 r. na Łotwie i w Estonii. We wszystkich trzech krajach Barbora jest największym operatorem e-handlu żywnością oraz artykułami codziennego użytku. Jednak na polskim rynku będzie musiała stawić czoła takim markom jak Frisco.pl czy Auchan Direct, do których konsumenci już zdążyli sie przyzwyczaić czy nowym usługom sieci Spar. W Polsce Barbora będzie działać jedynie za pośrednictwem e-platformy barbora.pl, czyli w podobnym modelu jak Frisco.pl.

Jednym z pomysłów na wybicie się na polskim rynku jest zagwarantowanie dostawy towarów tego samego dnia. To ambitny plan, zwłaszcza w dobie pandemii i zwiększonego zapotrzebowania na dostawy zakupów. W asortymencie e-sklepu znajdą się produkty spożywcze, chemia, kosmetyki, artykuły dla dzieci oraz produkty dla zwierząt.

Co oferuje nowy operator? Na początku będzie to ok. 5,5 -6 tys. SKU. Dla porównania Frisco.pl już w 2019 r. posiadało.ponad 13 tys. SKU w swojej ofercie. Najprawdopodobniej strategicznym dostawcą nowej platformy będzie sieć Stokrotka, ale też mniejsze, lokalne firmy, np. piekarnie takie jak Grzybki i Putka.

W ramach zamówień z platformy nie będzie można także zamawiać alkoholu.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także