26.02.2021/12:10

Beyond Meat i McDonald's zawarły trzyletnie partnerstwo strategiczne. McDonald's rozszerza roślinną ofertę

Beyond Meat, producent m. in. wegańskich burgerów, ogłosił zawarcie trzyletniej globalnej umowy strategicznej z McDonald’s. W ramach umowy Beyond Meat będzie preferowanym dostawcą McDonald’s w zakresie McPlant, nowego burgera na bazie roślinnej testowanego na wybranych rynkach McDonald’s na całym świecie. Ponadto Beyond Meat i McDonald’s będą wspólnie opracowywać inne produkty roślinne w menu - takie jak odpowiedniki kurczaka, wieprzowiny i jajek.

Porozumienie połączy globalną markę McDonald’s z wiedzą Beyond Meat w zakresie wprowadzania na rynek innowacyjnych ofert menu roślinnego. Dodatkowo umacnia relacje między McDonald’s i Beyond Meat, które rozpoczęły się w 2019 roku od kanadyjskiego testu kanapki przygotowanej z burgerów na bazie roślin Beyond Meat.

- Nasza nowa platforma McPlant ma na celu zapewnienie klientom większego wyboru, kiedy odwiedzają McDonald's - powiedziała Francesca DeBiase, wiceprezes i dyrektor ds. łańcucha dostaw w McDonald’s. - Cieszymy się, że możemy współpracować z Beyond Meat nad wprowadzaniem innowacji w tej przestrzeni, a zawarcie tej strategicznej umowy jest ważnym krokiem na naszej drodze do dostarczania klientom pysznych, wysokiej jakości roślinnych pozycji menu – dodała.

- Jesteśmy dumni, że możemy zawrzeć tę strategiczną globalną umowę z McDonald’s, to kamień milowy dla Beyond Meat, i nie możemy się doczekać obsługi McDonald's i wprowadzenia rozszerzonego wyboru do menu na całym świecie - powiedział Ethan Brown, założyciel i dyrektor generalny Beyond Meat. 
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także