18.02.2020/16:18

Biedronka promuje produkty regionalne

13 lutego ruszyła akcja pod hasłem „Zjedzaj Polskę z Biedronką”. W jej ramach sieć przygotowała specjalną gazetkę promocyjną, w której prezentuje ofertę producentów z różnych regionów kraju.

Jak smakuje Polska? Jedna odpowiedź nie istnieje: nasz kraj ma inny smak na Śląsku, inny na Mazowszu, a jeszcze inaczej smakuje na Kaszubach. Można się o tym przekonać dzięki ofercie Biedronki „Zjedzaj Polskę”. Od 13 lutego br. w sklepach sieci Biedronka dostępny jest wyjątkowy wybór smaków polskiej kuchni regionalnej: obowiązkowo wysokiej jakości i zawsze w niskiej cenie. Oferta będzie zróżnicowana w poszczególnych częściach kraju. Śląskie krupnioki i oblaty, sudecki twaróg, pasztet z gęsiną, kaliskie andruty, śliwkowe powidła i inne produkty zagoszczą na półkach wybranych sklepów sieci do 22 lutego br. lub do wyczerpania zapasów.

- W Biedronce cenimy to, co lokalne: nasze sklepy zaopatrujemy w wędliny, sery, owoce i warzywa, które kupujemy od lokalnych, polskich producentów. Dlatego też wiemy, jak interesująca i różnorodna kulinarnie jest Polska. Teraz dzięki ofercie „Zjedzaj Polskę” nasi klienci zwiedzą kulinarną mapę kraju i poznają przysmaki kuchni kaszubskiej, galicyjskiej, mazowieckiej, wielkopolskiej, mazurskiej czy kresowej. Być może ta podróż ze smakiem pozwoli im także poznać lepiej potrawy z ich własnego regionu - komentuje Jarosław Stefańczyk, dyrektor kategorii w sieci Biedronka.

Komunikacja akcji „Zjedzaj Polskę z Biedronką” obejmuje wszystkie najważniejsze kanały dotarcia do konsumentów, w tym telewizję. Jak podają wirtualnemedia.pl, za obsługę komunikacji reklamowej Biedronki odpowiadają: agencja Duda Polska, agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda oraz dom mediowy Wavemaker.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.