04.03.2021/17:23

Biedronka uruchomi jesienią br. nową aplikację mobilną. Nowa Moja Biedronka utrwali przewagę sieci w krajowym handlu?

Biedronka będzie się starała lepiej odpowiedzieć na potrzeby młodszych generacji klientów. Między innymi dlatego firma postawi również na digitalizację swoich działań. Operator planuje na jesień br. debiut nowej aplikacji Biedronki dedykowanej konsumentom.

- Ten projekt już jest wdrażany w dobrym tempie. Naszym celem jest uruchomienie aplikacji jesienią 2021 r. i jesteśmy przekonani, że nam się to uda - wskazał Luis Araujo, dyrektor generalny sieci sieci Biedronka w odpowiedzi na jedno z pytań portalu wiadomoscihandlowe.pl.

Szef dyskontera wskazuje, że zamierza "zdigitalizować" kartę Moja Biedronka. Co zapewne oznacza, że karta zostanie zintegrowana z powstającą aplikacją. Równocześnie firma pracuje nad nowymi narzędziami cyfrowymi, które ułatwią wykonywanie pracy osobom zatrudnionym w sklepach oraz w innych miejscach w strukturze firmy.

Użytkownicy karty moja Biedronka mogą obecnie korzystać m.in. ze specjalnych promocji oraz vaucherów. Przeniesienie karty lojalnościowej do aplikacji zwiększy możliwości oferowania klientom nowych form promocyjnych. Mając w zasobach ponad 10 mln użytkowników Biedronka będzie mogła jeszcze skuteczniej niż dzisiaj, za pomocą SMS-ów zawiadywać wizytami i koszykami zakupowymi Polaków. Aplikacja pozwoli także znacznie lepiej poznać preferencje i oczekiwania zakupowe klientów, a to oznacza jeszcze więcej danych, a co za tym idzie jeszcze bardziej zaawansowaną analitykę i personalizację oferty, a to oferuje możliwość bardzo dokładnego dedykowania oferty i motywowania klientów do zakupów i częstszych wizyt w sklepach.

Już w obecnej wersji aplikacji Twoja Biedronka użytkownicy mają dostęp do gazetek promocyjnych z najnowszą ofertą, przepisów kulinarnych, tworzenia własnych list zakupowych czy możliwości zlokalizowania najbliższego sklepu. To jednak podstawowe funkcje, konkurenci (Lidl, Carrefour) oferują dzisiaj znacznie więcej. Można więc założyć, że w ramach nowej aplikacji użytkownicy będą mogli skorzystać również ze specjalnych promocji i kuponów, zdrapek, czy e-paragonów. … a może nawet operator zafunduje swoim klientom własny system płatności Biedronka Pay.

Można nawet powiedzieć, że nowa aplikacja pozwoli Biedronce „sterować” zachowaniami zakupowymi większości gospodarstw domowych w Polsce. Dzisiaj już operator wie o zwyczajach i potrzebach zakupowych Polaków więcej niż oni sami.

Karta Moja Biedronka została wprowadzona we wrześniu 2016 r. Na początku 2019 roku liczba jej użytkowników przekroczyła 7 mln, a teraz po niecałych 4 latach od uruchomienia zbliżyła się do 10 mln. W tym czasie Moja Biedronka stała się podstawowym narzędziem wykorzystywanym w kampaniach promocyjnych prowadzonych przez sieć.  Narzędzie jest proste tak w rejestracji jak i wykorzystaniu, stąd jego niewątpliwy sukces. Dzisiaj sieć jest w stanie ściągnąć do sklepów tłumy klientów jednym SMS-em z atrakcyjną cenową ofertą.

Sieć sklepów Biedronka należy spółki Jeronimo Martins Polska, który jest częścią portugalskiej grupy Jeronimo Martins. Dyskonter zakończył rok 2020 z liczbą 3115 sklepami, które działają w ponad 1100 polskich miejscowościach.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Biedronkowy Fan Śfieżakuf 05.03.2021

    Lepiej późno, niż wcale!

    Pozwalam Wam skopiować lidlowy pomysł na aktywację kuponów (w tym personalizowanych)!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także