23.05.2018/10:44

Biedronka w najnowszym spocie promuje swojego dostawcę. To odpowiedź na reklamy Lidla?

Biedronka opublikowała swój najnowszy spot. W reklamie wystąpił jeden z dostawców sieci, Łukasz Kaminiarz. Tym samym dyskontowa sieć należąca do Jeronimo Martins odpowiedziała na analogiczne spoty konkurencyjnego Lidla, w których pojawiają się dostawcy tej sieci.

- Co sprawia, że pomidory z Biedronki są tak pyszne? To gałązki, nasz zaufany ogrodnik Łukasz Kaminiarz uprawia pomidory cherry Belido wyłącznie dla klientów Biedronki - słyszymy w najnowszym spocie Biedronki. Chwilę potem głos zabiera wspomniany dostawca sieci. - Nasze pomidory do sklepów dostarczamy na gałązkach. Wtedy dłużej zachowują swoją świeżość i soczystość. Ma się wrażenie, jakby samemu zrywało się je z krzaka - opowiada Kaminiarz.

Krótki, 30-sekundowy klip Biedronki kończy się stwierdzeniem "Znamy się na warzywach i owocach, dlatego nasze pomidory smakują jak pomidory".

Przypomnijmy, że Lidl na początku kwietnia rozpoczął szeroką kampanię reklamową promującą dostawców mięsa sprzedawanego pod marką własną Rzeźnik. W spotach sygnowanych hasłem "Prosto od sprawdzonych dostawców" pojawiają się przedstawiciele takich firm, jak Animex, Indrol, Skiba i Połonina.

- Chcemy pokazać drogę jaką przebywa produkt zanim trafi na nasze półki, a potem na stoły Polaków. Drogę, o którą tak wyjątkowo dbamy. Przede wszystkim ze szczególną starannością wybieramy naszych dostawców, by wspólnie tworzyć asortyment najwyższej jakości – komentowała najnowszą kampanię Lidla Aleksandra Robaszkiewicz, Communication Manager w Lidl Polska.

Z kolei w pierwszych tygodniach 2018 r. Lidl prowadził podobną kampanię, w której pojawiali się dostawcy warzyw i owoców, reklamujący Ryneczek Lidla. W tej kampanii wystąpili Tomasz Jazdon, właściciel gospodarstwa rolnego Onix w Zakrzewie (uprawiający ziemniaki), Jędrzej C., właściciel gospodarstwa rolnego w Staniszewie z włoszczyzną, Renata i Piotra Wychowałkowie, z którego gospodarstwa Nowalijka w Piotrkowie Trybunalskim pochodzi sałata sprzedawana w Lidu, oraz Hubert Woźniak, właściciel sadu jabłkowego Rajpol w Wólce Łęczeszyckiej.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • jarock 23.05.2018

    Lidl i Jędrzej C. - warto prześwietlać swoich dostawców zanim zacznie się reklama.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.