24.01.2022/19:25

Branża nadal wierzy w handel stacjonarny. Koniec 2021 roku przyniósł ożywienie w centrach handlowych

Najemcy centrów handlowych śmielej planują działania na 2022 i 2023 rok, tak przynajmniej wynika z analiz firmy Cushman & Wakefield. Marki nabrały odwagi po tym, jak odwiedzalność w centrach handlowych w październiku 2021 roku była już tylko o 1 proc. niższa niż przed pandemią i o 27 proc. wyższa niż rok temu.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Gość 25.01.2022

    Paulina Bauer, „Black fri Friday”,Cushman & Wakefield, Beata Kokeli. Paulina i Beata- Polki?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także