24.01.2022/19:25
Branża nadal wierzy w handel stacjonarny. Koniec 2021 roku przyniósł ożywienie w centrach handlowych
Najemcy centrów handlowych śmielej planują działania na 2022 i 2023 rok, tak przynajmniej wynika z analiz firmy Cushman & Wakefield. Marki nabrały odwagi po tym, jak odwiedzalność w centrach handlowych w październiku 2021 roku była już tylko o 1 proc. niższa niż przed pandemią i o 27 proc. wyższa niż rok temu.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
1 komentarz
-
25.01.2022
Paulina Bauer, „Black fri Friday”,Cushman & Wakefield, Beata Kokeli. Paulina i Beata- Polki?
zobacz także
Najnowsze z serwisu
3