18.12.2019/08:35

Carrefour coraz mocniej stawia na mniejsze sklepy

W zeszłym roku sieć Carrefour wykazała 7,94 mld zł przychodów, o 4,7 proc. więcej niż rok wcześniej, i 59,7 mln zł zysku netto. Operator zapewnia, że w tym roku wyniki również są dobre. W strategii francuskiej sieci coraz większą rolę odgrywają małe sklepy – czytamy w „Pulsie Biznesu”.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.