Carrefour coraz mocniej stawia na mniejsze sklepy
W zeszłym roku sieć Carrefour wykazała 7,94 mld zł przychodów, o 4,7 proc. więcej niż rok wcześniej, i 59,7 mln zł zysku netto. Operator zapewnia, że w tym roku wyniki również są dobre. W strategii francuskiej sieci coraz większą rolę odgrywają małe sklepy – czytamy w „Pulsie Biznesu”.
Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska, deklaruje na łamach „Pulsu Biznesu”, że pod względem sprzedażowym bieżący rok był dobry. Szef polskiego oddziału francuskiej sieci spodziewa się, że w przyszłym roku będzie podobnie. Jego zdaniem Polacy coraz chętniej sięgają po produkty wysokiej jakości i kupują ich więcej, bo są bardziej zamożni.
Fundamentem strategii Carrefoura jest omnikanałowość. Jak podaje „Puls Biznesu”, sieć ma w Polsce około 90 hipermarketów, 160 supermarketów i 650 małych sklepów franczyzowych Carrefour Express. Do tego dochodzą sklepy pod szyldami Galeria Alkoholi, Rast, Globi oraz Supeco. Tych ostatnich jest kilka, a spółka testuje w nich połączenie dyskontu z halą cash & carry.
Więcej w „Pulsie Biznesu”
16