18.12.2019/08:35

Carrefour coraz mocniej stawia na mniejsze sklepy

W zeszłym roku sieć Carrefour wykazała 7,94 mld zł przychodów, o 4,7 proc. więcej niż rok wcześniej, i 59,7 mln zł zysku netto. Operator zapewnia, że w tym roku wyniki również są dobre. W strategii francuskiej sieci coraz większą rolę odgrywają małe sklepy – czytamy w „Pulsie Biznesu”.

Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska, deklaruje na łamach „Pulsu Biznesu”, że pod względem sprzedażowym bieżący rok był dobry. Szef polskiego oddziału francuskiej sieci spodziewa się, że w przyszłym roku będzie podobnie. Jego zdaniem Polacy coraz chętniej sięgają po produkty wysokiej jakości i kupują ich więcej, bo są bardziej zamożni.

Fundamentem strategii Carrefoura jest omnikanałowość. Jak podaje „Puls Biznesu”, sieć ma w Polsce około 90 hipermarketów, 160 supermarketów i 650 małych sklepów franczyzowych Carrefour Express. Do tego dochodzą sklepy pod szyldami Galeria Alkoholi, Rast, Globi oraz Supeco. Tych ostatnich jest kilka, a spółka testuje w nich połączenie dyskontu z halą cash & carry.

Więcej w „Pulsie Biznesu”

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.