18.06.2019/11:20

Carrefour i Biedronka wśród założycieli Koalicji ds. Zrównoważonego Oleju Palmowego

17 czerwca 2019 r. nastąpiło uroczyste podpisanie Deklaracji przystąpienia do Polskiej Koalicji ds. Zrównoważonego Oleju Palmowego (PKZOP). Wśród 12 Członków Założycieli znalazły się firmy Carrefour Polska oraz Jeronimo Martins Polska – właściciel sieci Biedronka.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • sin 16.11.2022

    PROPONUJE WYZWANIE - ZNAJDZ JAKIKOLWIEK SŁODYCZ W BIEDRONCE BEZ OLEJU PALMOWEGO. POWODZENIA!
    BIEDRA TRUJE NAM DZIECI. TYLE.

  • Anka 16.02.2021

    Na etykiecie oleju słonecznikowego brak konkretów co do jego producenta, odniesienia do normy iso 22000 oraz rozlewni. Nie możliwości odnalezienia gdzie, ani w jaki sposób konkretnie został wyprodukowany. Zróżnicowana zawartość oleju palmowego, to bzdura. Niech się trują sami. Urzywajcie palmowego jako opałowego, być może zmniejszy to emisję CO2 do atmosfery.

  • Anka 16.02.2021

    Na etykiecie oleju słonecznikowego brak konkretów co do jego producenta, odniesienia do normy iso 22000 oraz rozlewni. Nie możliwości odnalezienia gdzie, ani w jaki sposób konkretnie został wyprodukowany. Zróżnicowana zawartość oleju palmowego, to bzdura. Niech się trują sami.

  • Nie kupuję 29.07.2019

    Konsumpcja oleju palmowego rośnie bo producenci wciskają to dziadostwo gdzie się da . Co roztropniejsi klienci czytają skład produktów i nie kupują tych z olejem palmowym , ale tych mądrzejszych jest niestety za mało...

  • tołdi 21.06.2019

    "Całkowita rezygnacja z oleju palmowego, czy próba zastąpienia go innymi olejami, jest nieuzasadniona ekonomicznie, ale też środowiskowo". Nieekonomicznie to logiczne, bo przecież koalicjanci dużo stracą, gdy olej palmowy zostanie wyeliminowany i zastąpiony droższymi tłuszczami roślinnymi. Całe to zrównoważenie polega na tym aby tanio wyprodukować, dużo zarobić. Ciekawe jest to, że całe to towarzystwo pominęło najważniejszy aspekt, mianowicie zdrowotny, nikt przecież nie będzie mówił o szkodliwości oleju palmowego, bo przecież zdrowie konsumentów jest tutaj najmniej istotne.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.