15.10.2021 / 19:44
StoryEditor

Carrefour nie uchronił swoich sklepów przed spadkiem sprzedaży w 2020 roku

Sklep Carrefour Express (fot. materiały prasowe)
Przychody spółki Carrefour Polska za 2020 rok były o 0,78 proc. niższe niż rok wcześniej, choć sieć hipermarketów, supermarketów i sklepów convenience powiększyła się w ciągu całego roku o 31 placówek (netto). Pomimo gorszej sprzedaży, francuski detalista i operator sieci franczyzowej poprawił swój wynik finansowy. Zysk firmy w 2020 roku wzrósł o prawie 47 proc.

W 2020 roku sprzedaż Carrefour Polska wyniosła 8,23 mld zł wobec 8,29 mld zł rok wcześniej. Spółka wypracowała zysk netto w wysokości ponad 119 mln zł, choć w poprzednim roku z ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Magda Głowacka
17.12.2025 / 08:57
StoryEditor
Pepco wraca do gry! Sieć realizuje nową strategię i pokazuje wzrosty
Sklep sieci Pepco (fot. Photo Nature Travel/Shutterstock)

Pepco pokazało wstępne wyniki finansowe po roku finansowym zakończonym 30 września. Przychody poszły w górę o 8,7 proc. a EBITDA urosła o ponad 10 proc.

To był rok istotnych zmian dla Grupy Pepco. Firma sprzedała w czerwcu swój szyld Poundland, w przyszłym roku planowane jest wyjście z Dealza. Firma zredefiniowała też swój asort...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2025 / 11:08
StoryEditor
Jaki pomysł ma MOL na rozwój konceptu Fresh Corner w Polsce? Na inwestycje w retailu wyda 150 mln dolarów
Fresh Corner 2.0 na stacji MOL pod Budapesztem (fot. Mk)

Koncern MOL deklaruje, że jego tegoroczne wydatki inwestycyjne w segmencie retail sięgną 150 mln dolarów, a kolejne 50 zostanie przeznaczonych na rozwój organiczny i utrzymanie obiektów. Firma chce wzmocnić ekspansję swojego konceptu gastronomicznego Fresh Corner - także w Polsce.

- Fresh Corner stanowi punkt wspólny dla naszych marek. Kawa to coś, czego konsumenci potrzebują w podróży. To element, który łączy nas w tej części Europy, choć oczywiście w ka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. grudzień 2025 08:28