15.10.2021 / 19:44
StoryEditor

Carrefour nie uchronił swoich sklepów przed spadkiem sprzedaży w 2020 roku

Sklep Carrefour Express (fot. materiały prasowe)
Przychody spółki Carrefour Polska za 2020 rok były o 0,78 proc. niższe niż rok wcześniej, choć sieć hipermarketów, supermarketów i sklepów convenience powiększyła się w ciągu całego roku o 31 placówek (netto). Pomimo gorszej sprzedaży, francuski detalista i operator sieci franczyzowej poprawił swój wynik finansowy. Zysk firmy w 2020 roku wzrósł o prawie 47 proc.

W 2020 roku sprzedaż Carrefour Polska wyniosła 8,23 mld zł wobec 8,29 mld zł rok wcześniej. Spółka wypracowała zysk netto w wysokości ponad 119 mln zł, choć w poprzednim roku z ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.10.2025 / 17:03
StoryEditor
Dania gotowe szykują się na wojnę! Trendy związane z militaryzacją i budową zapasów będą zmieniać rynek
Każde danie gotowe przygotowywane dla sieci Żabka przechodzi skrupulatną kontrolę m.in. wagową (fot. mat.pras.)

Rynek dań gotowych będzie się nadal dynamicznie rozwijał, a przyczynią się do tego nie tylko trendy związane z wygodą i szybkością przygotowania, ale także kwestie związane z zagrożeniami militarnymi i cywilizacyjnymi, które motywują klientów do budowania zapasów, a tym samym poczucia bezpieczeństwa. Dania gotowe z dłuższym okresem przydatności będą ważnym elementem tworzenia domowych spiżarni.

Rynek dań gotowych w Polsce, warty w 2024 roku około 3,5 mld zł, staje w obliczu rewolucji napędzanej globalną niestabilnością, nowymi nawykami konsumpcyjnymi oraz rosnącą potrz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2025 / 13:41
StoryEditor
Action skusiło już 10 mln klientów! Nowa seria zabawek podbije ten wynik?
Aplikacja Action z 10 mln pobrań i nowymi funkcjami. Sieć wprowadza też nową serie zabawek Mini Matters (fot. Action)

Aplikacja Action pobrana już 10 mln razy! Sieć idzie za ciosem i wprowadza nowe funkcjonalności, m.in. listy życzeń ułatwiające zakupy. Do tego rozwija kultową serię zabawek Mini Matters w niskich cenach. Czy te zmiany przekonają klientów i sprawią, że jeszcze częściej będą odwiedzać sklepy Action?

W artykule przeczytasz:

Aplikacja Action pobrana już przez 10 mln klientów

Nowa funkcja aplikacji Action ułatwia wspólne zakupy

Action wprowadza nową serię zabawek Mini ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. październik 2025 21:58