01.12.2016/11:54

Carrefour otworzył czwarty supermarket premium w Polsce

Carrefour Polska kontynuuje rozwój sieci supermarketów w segmencie premium, wychodząc z kolejnym otwarciem poza rynek aglomeracji warszawskiej. Nowy supermarket Carrefour, który został otwarty 30 listopada b.r. w Galerii Słonecznej (ul. Chrobrego 1), oferuje mieszkańcom Radomia szeroki asortyment produktów, wśród których znajdą się wyroby z własnej wędzarni i piekarni, produkty od lokalnych i regionalnych dostawców oraz artykuły o wysokich walorach zdrowotnych.

Oferta Carrefour wyróżnia się przede wszystkim wysoką jakością oraz szerokim wyborem produktów świeżych i tradycyjnych. W supermarkecie, na powierzchni około 1300 mkw., klienci znajdą ponad 15 tysięcy różnych produktów, w tym przede wszystkim szeroki wybór produktów świeżych. W specjalnie wyeksponowanej strefie „Targ Świeżości” można wybierać spośród ok. 200 rodzajów warzyw i owoców, w tym warzyw i owoców bio, jak również wielu wysokiej jakości produktów regionalnych, pochodzących od lokalnych producentów i rolników.

- W naszej strategii handlowej, która opiera się na nowoczesności, różnorodności i komforcie zakupów, bardzo dużą wagę przywiązujemy do dopasowania oferty naszych sklepów do potrzeb i oczekiwań klientów w poszczególnych miastach – mówi François Vincent, dyrektor supermarketów i sklepów convenience w Carrefour Polska.

– Premium to jeden z trzech konceptów supermarketów, które wdrażamy na polskim rynku, pozostałe dwa to classic i urban. Zdecydowaliśmy o uruchomieniu sklepu premium w radomskiej Galerii Słonecznej, ponieważ ta lokalizacja dobrze koresponduje z naszym konceptem – dodaje François Vincent.

Wyróżnikiem supermarketu Carrefour w Galerii Słonecznej są wypiekane na miejscu pieczywo oraz wędliny tradycyjne, pochodzące z własnej Wędzarni Carrefour. Szeroki asortyment produktów spożywczych obejmuje także produkty dedykowane osobom szczególnie dbającym o zdrowie i alergikom. W specjalnej strefie zdrowia w sklepie klienci znajdą m.in. produkty bio i ekologiczne, dla diabetyków, bezglutenowe, bez laktozy, sojowe oraz o obniżonej zawartości tłuszczu. Asortyment zdrowych produktów uzupełniają produkty dostępne na wagę, takie jak  bakalie, orzechy, fasola, groch czy soczewica.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.