11.09.2018/17:04

Carrefour rozwija e-grocery. Sieć testuje usługę Click & Collect w sklepach osiedlowych

Sieć Carrefour Polska testuje w pięciu sklepach osiedlowych na terenie Warszawy usługę Click & Collect, która pozwala odebrać zamówione przez internet produkty w sklepie zlokalizowanym po sąsiedzku. Sieć planuje zwiększyć zasięg oferty e-grocery, uruchomić kolejne punkty typu Drive oraz rozbudować Marketplace.

To czy usługa pojawi się wkrótce w kolejnych lokalizacjach zależy od wyników prowadzonych testów i tego czy klienci będą chcieli z niej korzystać. Światowe trendy dotyczące rozwoju sektora e-grocery wskazują, że tak się stanie. W przypadku Carrefoura sprzyjać będzie temu dalszy rozwój zasięgu e-sklepu z żywnością

- Usługa jest na razie dostępna tylko w Warszawie ze względu na zasięg naszego sklepu internetowego oferującego żywność. W 2019 r. poszerzymy nasz zasięg o dwa kolejne polskie miasta – mówi Christophe Rabatel, dyrektor generalny Carrefour Polska.

Jednocześnie w dwóch kolejnych lokalizacjach ruszy usługa typu Drive. Francuski operator będzie rozwijał projekt Marketplace, platforma ma ma oferować 300 000 produktów, dostarczanych przez 300 dostawców. Korzystać z oferty ma 50 tys. klientów.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Mirek 11.09.2018

    Na stronie nie można wybrać formy dostawy coolomat. Zakończyli współprace?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.