09.09.2021 / 16:03
StoryEditor

Koszyk cen w dark stores! Czy opłaca się zamawiać szybkie zakupy w aplikacji Jokr, Glovo, Lisek, a może lepiej pójść do Żabki? [PORÓWNANIE]

Kurier Glovo (mat. prasowe)
Model zakupów q-commerce realizowanych na bazie tzw. dark stores dynamicznie się rozwija, choć ceny w tym kanale, podobnie jak w całym e-grocery, są często wyraźnie wyższe od cen na sklepowych półkach. Należy jednak pamiętać, że tego typu format ma rywalizować chociażby z placówkami convenience, które również do tanich nie należą. Istnieje także spora rozbieżność cenowa między samymi e-sklepami.

Świetnym przykładem jest popularny serek Almette. Dostępny jest on w większości sklepów działających w modelu q-commerce w Polsce. I tak w Bocian Markecie, sprzedającym za pośre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2025 / 16:49
StoryEditor
Talent show w Kauflandzie. Sieć przekonuje, że ma najlepszą ofertę produktów świeżych na rynku
Kaufland startuje z kolejną odsłoną kampanii ”Kaufland jest Fresz”

Kaufland ponownie stawia na świeżość i startuje z kolejną odsłoną kampanii „Kaufland jest Fresz”. Marka w lekki i humorystyczny sposób odpowiada na pytanie „Dlaczego właściwie Kaufland jest fresz?”, podkreślając jakość owoców, warzyw, pieczywa i produktów z lad obsługowych.

80 lokalnych producentów w Kauflandzie

Sieć akcentuje, że na klientów czekają codzienne dostawy od ponad 80 lokalnych producentów, szeroki wybór owoców egzotycznych, a także c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2025 / 14:22
StoryEditor
7-Eleven się kurczy! Największa sieć convenience na świecie zamknie niemal 450 sklepów

Sieć 7-Eleven ogłosiła zamknięcie 444 placówek w Ameryce Północnej z powodu spadku ruchu, inflacji i spadku sprzedaży papierosów. Analiza skali, przyczyn i skutków dla rynku sklepów convenience.

7-Eleven zmniejsza sieć sklepów

Sieć 7-Eleven ogłosiła, że zamyka 444 „słabo funkcjonujące” placówki w Ameryce Północnej — to około 3% jej portfolio w USA, Kanadzie i Meksyku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. wrzesień 2025 05:03