04.10.2019/08:57

Circle K chce walczyć z Żabką i Orlenem o miano króla hot dogów

Sieć stacji paliw Circle K wystartowała z nową akcją promocyjną pod hasłem "Przystanek Hot Dog". Firma chce spopularyzować swoją ofertę gastronomiczną oraz przyciągnąć dodatkowych klientów.

W materiałach reklamowych Circle K zapewnia, że serwuje "najlepsze w mieście" hot dogi. - Celem akcji jest pokazanie konsumentom, że stacje Circle K to miejsca, w których wielokrotnie w ciągu dnia można się na chwilę zatrzymać i coś przekąsić - podano w komunikacie.

Akcja promocyjna skierowana jest "do wszystkich klientów, którzy mijają stacje Circle K podczas spacerów, swoich codziennych tras "do" i "z" szkoły, pracy, uczelni, imprezy".

Poza promocją w kanałach digital oraz nośnikach outdoor, akcja prowadzona jest w radio, gdzie  można  usłyszeć rapowy kawałek zrealizowany na potrzeby kampanii. Dodatkowo trwa konkurs w social mediach. Klienci, którzy przed 20 listopada zrobią zdjęcie z hot dogiem z Circle K, opublikują je na Facebooku lub Instagramie i "napiszą, dlaczego hot dog na Circle K jest najlepszy w mieście", powaczą o 25 hulajnóg i 250 hot dogów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.