29.12.2021/14:37

Coffeedesk zebrał 2,7 mln zł. Wyda je na rozwój portfolio i nowe punkty

Firma All Good, właściciel Coffeedesk, sieci showroomów i sklepu internetowego z kawą zakończyła drugą emisję akcji crowdfundingowych. Na 73,1 tys. akcji udało się zebrać 2,7 mln, które przeznaczone zostaną na zatowarowanie e-sklepów, hurtowni B2B i kawiarni. Powstanie też kolejny showroom w Warszawie.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także