26.06.2020/10:18

Cyfrowa platforma daje małym sklepom szansę uczestniczenia w dużych promocjach

Wielkie promocje dotychczas były dostępne tylko w dużych sieciach handlowych, które korzystając ze skali mogły negocjować je bezpośrednio z producentami. Tradycyjne małe sklepy takich możliwości nie miały, ale to się teraz zmienia dzięki nowoczesnej technologii. Do cyfrowej platformy usług M/platform dołączyło już 10 tys. sklepów i 10 producentów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • NN 26.06.2020

    Prawda jest tak (a mam 2 letnie doświadczenie z tą platforma), że w miarę racjonalnie podchodzi Grupa ŻYWIEC. Wielu producentów robi promocje i daje cenę np 1.99 a np. w dużych hurtowniach ten towar jest w promocji w cenie 1.90
    Byly nawet perełki gdzie ceny hurtowe były powyżej cen na platformie.
    Zrzucam to na kark tych co wklepują te promocje a o cenach hurtowych wiedzą tyle co ja astrofizyce. Ale wykazać się muszą

  • maxx 26.06.2020

    Ktoś potwierdzi skuteczność tego narzędzia czy artykuł z cyklu na zamówienie żeby zareklamować produkt?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.