19.11.2018/14:05

Dane konsumenckie sposobem na konkurowanie z dyskontami spożywczymi [ANALIZA]

Dyskonty stanowią rosnące zagrożenie dla innych formatów spożywczych. Ich łączny udział w sprzedaży spożywczej w krajach takich jak Niemcy czy Polska przekracza 45 proc. David Ciancio, strateg ds. konsumentów w firmie Dunnhumby, były członek zarządu sieci Kroger, podpowiada 7 sposobów skutecznego konkurowania z dyskonterami, z wykorzystaniem technik analizy danych o zachowaniach i preferencjach konsumenckich.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.