05.06.2017 / 14:25
StoryEditor

Dariusz Kalinowski, Emperia Holding: Format marketów zyskuje udziały w naszych obrotach

- Ciekawostką na temat innowacji jest fakt, że klienci często nie zauważają zmian, które wprowadzamy, natomiast reagują na nie pozytywnie. Implementowane przez nas modyfikacje są zazwyczaj niewielkie. Czasami wystarczy jedynie zmienić sposób ekspozycji, by odnotować wzrost sprzedaży- mówił podczas 10. Kongresu Rynku FMCG Dariusz Kalinowski prezes Emperia Holding, prezes spółki Stokrotka.

- Jako detalista zauważamy wzrost znaczenia kluczowych producentów na naszych półkach, m.in. z powodu postępującej – chociaż powoli – konsolidacji. Ale innowacje to nie tylko no...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
18.12.2025 / 20:05
StoryEditor
Żabka nie dostanie Carrefoura. 460 sklepów sieci kupi mało znany inwestor
Carrefour (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Carrefour jest coraz bliżej sprzedaży swojej działalności w Rumunii. Jak informują lokalne źródła, francuski gigant handlowy ma finalizować transakcję z holdingiem należącym do braci Dragoșa i Adriana Pavălów, właścicieli sieci Dedeman – największego detalisty DIY w kraju. Stawką jest przejęcie ponad 460 sklepów różnych formatów oraz jednego z największych biznesów handlowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przykład Rumunii i Włoch pokazuje jaką strategię zbycia aktywów przyjeła francuska grupa.

Nawet 900 mln euro za rumuński biznes Carrefoura

Według rumuńskich mediów bracia Pavăl mieliby zapłacić za rumuńskie aktywa Carrefoura od 750 do 900 mln euro. Pakiet obejmuje ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2025 / 13:54
StoryEditor
Agentic AI zmienia handel. Czy autonomiczni agenci zdefiniują rynek na nowo?
Agentic AI w handlu. Jak autonomiczni agenci zmieniają zakupy i biznes? (fot. Shutterstock)

Sztuczna inteligencja przestaje być wyłącznie wsparciem dla człowieka i coraz częściej działa w jego imieniu. Nowa fala autonomicznych agentów zaczyna realnie wpływać na sposób robienia zakupów, zarządzania usługami i funkcjonowania firm. Jak daleko sięga ta zmiana i co oznacza dla handlu oraz konsumentów?

W ostatnich latach sztuczna inteligencja ewoluowała od narzędzia wspierającego człowieka do systemów zdolnych do samodzielnego podejmowania decyzji. W ten sposób powstała nowa k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. grudzień 2025 21:15