24.07.2018/08:01

Delikatesy Centrum zrobiły rzeźnię cenową Lidlowi i Biedronce

Należąca do Grupy Eurocash sieć supermarketów Delikatesy Centrum przeprowadziła pierwszą odsłonę kampanii promocyjnej „Rzeźnik Cen”, która miała ściągnąć do sklepów klientów na zakupy w piątek i sobotę. To odpowiedź firmy na bardzo intensywne kampanie reklamowe sieci dyskontowych, takich jak Lidl i Biedronka.

Pierwsza odsłona kampanii Delikatesów Centrum (DC) została przeprowadzona w sklepach sieci w całym kraju, w piątek i sobotę (20-21 lipca) pod hasłem „Rzeźnik cen, arbuz za 1 grosz”. W niektórych sklepach trwała ona dłużej (także 22 lipca) dotyczyło to kilkudziesięciu placówek DC, które działają w niedziele niehandlowe.

Udział w promocji mogli wziąć udział klienci, którzy zrobili w sklepach Delikatesów Centrum zakupy za minimum 49 zł. Z akcji zostały wyłączone napoje alkoholowe (piwo nie było wyłączone), artykułów tytoniowych, doładowań do telefonów oraz mleka modyfikowanego do początkowego żywienia niemowląt. W ramach promocji klient mógł kupić reklamowanego arbuza po bardzo niskiej cenie.

W ramach akcji operator prowadził m.in kampanie billbordowe w okolicach sklepów, gazetkach promocyjnych i internecie. Celem kampanii było zwiększenie sprzedaży i wartości koszyka zakupowego, ale także odciągnięcie klientów od sklepów Lidla i Biedronki, które w piątki i soboty przed niehandlowymi niedzielami bardzo mocno zachęcają klientów do odwiedzania sklepów.

Sieć supermarketów Delikatesy Centrum jest zarządzana przez Grupę Eurocash i liczy obecnie ok. 1200 sklepów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.