17.05.2018/11:13

Dojrzali konsumenci wolą małe sklepy

Chaos i nadmiar komunikacji zniechęcają starsze osoby do dłuższych zakupów. Z tego powodu zdecydowanie rzadziej odwiedzają duże sklepy, wybierając mały formaty.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Ewa 11.06.2018

    Polacy lubią małe sklepy, ale wybierają jednak wielkie… Czytałam o tym w raporcie o różnorodności rynkowej platformy MAM, polecam >> (fragment komentarza niezgodny z regulaminem został usunięty)

  • Camil 18.05.2018

    Jestem z tej grupy wiekowej a jakoś wyraźnie nie lubię kupować w małych sklepach gdzie drogo i mały wybór. Nie preferuję też płacić więcej za to samo. Nie wiem - może nie jestem typowy a może badania o których mówi ten artykuł były źle zrobione.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.