30.03.2017/11:36

Dyrektor Sealed Air: Opakowanie ma znaczenie

Firmy mięsne dostrzegają szanse związane z podnoszeniem wartości swoich produktów poprzez uatrakcyjnienie i dodatkowe cechy funkcjonalne opakowań – mówi Krzysztof Zając, equipment marketing director Europe w firmie Sealed Air Food Care.

Konsument stawia na dania gotowe? - Należy przygotować takie rozwiązania, dzięki którym produkt bez wyjmowania z opakowania da się podgrzać w kuchence mikrofalowej czy piekarniku. Ciekawym przykładem są też opakowania do świeżego drobiu, eliminujące charakterystyczny, niezbyt przyjemny zapach, oraz opakowania smart, które kontaktują się np. z inteligentnymi lodówkami, zbierającymi dane o dacie przydatności do spożycia, co pozwala zapobiegać marnowaniu żywności – zaznacza Krzysztof Zając.

Ekspert zwraca jednocześnie uwagę, że firmy mięsne nie boją się nowych technologii, nie tylko w obszarze opakowań. – Obecnie każda linia produkcyjna czy pakująca jest naszpikowana mikroprocesorami, dzięki czemu gromadzi się dużą liczbę informacji. Są one następnie analizowane i wykorzystywane, co pozwala na zwiększanie efektywności operacyjnej – podkreśla equipment marketing director Europe w firmie Sealed Air Food Care.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.