17.03.2019/22:20

Dyskonty czeka szok w przypadku ograniczenia sprzedaży marek własnych [ANALIZA]

Audyt sklepów dyskontowych wykazał spore różnice w cenach regularnych 10 popularnych produktów marek narodowych i własnych. Gdyby nagle z rynku zniknęły te drugie, to np. żel pod prysznic zdrożałby aż o 165 proc., czekolada - o 107 proc., a sok jabłkowy - o 68 proc. Najmniejsze wahania dotyczyłyby cukru - 10 proc., a także mleka - 16 proc.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • pracownik handlu 19.03.2019

    Szok to czeka klientów..., bo oni zapłacą za produkty markowe, które też zdrożeją nie mając tańszych zamienników...

  • rnr 18.03.2019

    Ciekawe, jaka byłaby definicja 'marki własnej'.
    Czy także w rozumieniu mw dystrybutora, hurtowni (sprzedającego do różnych sklepów/sieci)?
    A jak sieć ma swoją hurtownię?


  • Klient 18.03.2019

    Czekolada markowa W. w sklepie L.. kosztuje 2,79 zl. Czekolada marki wlasnej 2,49 zl. Tak wiec wielkiej roznicy NIE MA. Papier toaletowy w sieci L. koszt 4,19 zl natomiast w osiedlowym supermarkecie M. 4,99 zl.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.