05.12.2018/09:40

Dyskonty liderami wzrostu i spadku średnich cen najczęściej promowanych towarów

Przez ostatnie 12 miesięcy podrożało 10 z 20 najczęściej promowanych towarów, taka sama ilość staniała. Najwięcej artykułów, których ceny wzrosły, znajduje się w dyskontach. W tym formacie zanotowano także największy spadek cen produktów promocyjnych. Średnio najbardziej zdrożało piwo jasne, a najmocniej staniała czekolada mleczna.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.