18.05.2021/12:36
Dzień Dziecka podbija sprzedaż lizaków i czekolad o 100 proc. Jakie inne kategorie zyskują?
Zbliżający się wielkimi krokami Dzień Dziecka to świetny okres dla producentów słodyczy oraz dla sieci handlowych. Z badań Listonic wynika, że w 2020 r. w tygodniu poprzedzającym wspomniane święto nastąpił wzrost zakupu lizaków (o 135 proc. rok do roku), czekolad (o 98 proc.) i żelków (o 131 proc.).
Dziękujemy, że nas czytasz!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
0 komentarzy
zobacz także
Najnowsze z serwisu
1