26.01.2020/16:01

Mona Kinal pokieruje marketingiem w sieci Empik

Nową dyrektor marketingu sieci Empik została Mona Kinal. Z informacji portalu wirtualnemedia.pl wynika, że menedżerka ma objąć nadzór nad zespołami brandu i komunikacji, PR i eventów, a także trade marketingu.

Poprzednią dyrektor marketingu w Empiku, w okresie kwiecień 2016 - sierpień 2019, była Mira Dobek, dawniej związana z takimi firmami, jak Proama, Liberty Direct oraz Inteligo Financial Services (z grupy PKO BP).

Mona Kinal przed transferem do Empiku sprawowała funkcję global marketing director w Kazar Group. Wcześniej zajmowała identyczne stanowisko w OTCF (marka 4F).

Kinal posiada ponad 17 lat doświadczenia w branży. Jest absolwentką m.in. Uniwersytetu Warszawskiego i Columbia Business School.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • :D 27.01.2020

    Widać , że z jednego pieca chleb jadła :D

  • Wow 26.01.2020

    Niezla Zyleta:)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.