27.11.2018/12:06

Filip Fiedorow zostanie szefem marketingu w Żabka Polska

Filip Fiedorow obejmie 1 lutego 2019 roku stanowisko Dyrektora Marketingu spółki Żabka Polska - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Wcześniej Fiedorow pełnił podobne funkcje w sieciach Lidl Polska i Ikea Retail.

Filip Fiedorow będzie zarządzał w Żabce zespołami Customer Insight, Customer Marketing i Customer Communications i będzie raportował bezpośrednio do Anny Grabowskiej, wiceprezesa ds. komercyjnych.

Nowy dyrektor Marketingu sieci Żabka ma wieloletnie i zróżnicowane doświadczenie, zarówno z firm z branży FMCG, jak sieci detalicznych. Ma praktykę w prowadzeniu zespołów marketingowych największych polskich oraz europejskich marek. Tworzył i zarządzał kampaniami uznanymi za przełomowe w polskiej reklamie.

Filip przychodzi do spółki Żabka z firmy Ikea Retail, do której dołączył w listopadzie 2016 roku jako Country Marketing Director. Wcześniej, przez 3 lata, był dyrektorem marketingu Lidl Polska realizując m.in. kampanie z udziałem Pascala Brodnickiego, Karola Okrasy oraz Doroty Wellman.

Przed dołączeniem do Lidla, Filip był związany z Kompanią Piwowarską, gdzie pełnił rolę Senior Strategy & Planning Manager marki Tyskie. W KP był również liderem kampanii „5 Stadion” marki Tyskie oraz zajmował się też takimi markami, jak Grolsch, Peroni Nastro Azzurro i Lech. Zawodową karierę rozpoczął w agencji reklamowej Tequila Polska realizując projekty m.in. dla Unilevera, Philips Lighting Poland, The Lorenz Bahlsen Snack World. Fiedorow jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

W bieżącym roku, Filip Fiedorow został wybrany, przez magazyn Media i Marketing Polska na Dyrektora Marketingu / CMO roku 2018.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.