18.02.2022/11:12
Gabriel Kermiche, prezes Ecowipes: „Eko” nie musi oznaczać, że produkt jest znacząco droższy dla konsumenta
– Wielu producentów korzysta na tym, że produkt jest bio, czy eko i sprzedają go o 30 proc. drożej. To nieodpowiedzialne, bo w naszej kategorii są rozwiązania technologiczne, które pozwalają zachować ten sam lub bardzo porównywalny koszt produkcji i dostarczać produkt, który jest dobry dla środowiska – mówi Gabriel Kermiche, prezes zarządu Ecowipes.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
0 komentarzy
zobacz także
Najnowsze z serwisu
3