10.01.2019 / 10:20
StoryEditor

Gabriela Kunert szefową marketingu Foodio Concepts

(Fot. materiały prasowe)
Gabriela Kunert objęła stanowisko Head of Marketing w spółce Foodio Concepts kontrolowanej przez spółkę Helios, która należy do Grupy Agora.

Kunert jako szefowa marketingu odpowiada za promocję marek Papa Diego i Van Dog, a także zajmie się promocją kolejnych konceptów gastronomicznych tworzonych przez firmę. Do jej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.06.2025 / 09:00
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: dyskonty a inne formaty, Søstrene Grene, Myprice i Moja Cena, Eurocash, Dino, Saturn
Najważniejsze wiadomości z branży handlu (fot. Shutterstock/materiały prasowe/ materiały własne)

Mijający tydzień przyniósł wiele wydarzeń w branży handlu. Niektóre nie były optymistyczne, jak np. spadek zysków sieci dyskontów i supermarketów, zamknięcia hurtowni Makro w Polsce czy zniknięcie Saturna z rynku. Natomiast było też wiele pozytywnych informacji. Do naszego kraju wchodzi duńska sieć handlowa Søstrene Grene, Eurocash poprawia wyniki zakupowe, a nastroje konsumentów wydają się być coraz lepsze. Do tego kiedy wszyscy szykują się na wakacje, robi to też Biedronka.

1. Armagedon w handlu! Zyski sieci dyskontów i supermarketów zmalały o połowę. Spadły też przychody ze sprzedaży [ANALIZA]

Nawet sieci dyskontów i supermarketów odczuły...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.06.2025 / 11:00
StoryEditor
Nike pod presją ceł i restrukturyzacji. Zysk spada o 86 proc.
Nike zyski spadają o 86 proc. – wpływ ceł i restrukturyzacji (fot. Pixabay Cc0)

Amerykański gigant sportowy Nike opublikował zaskakująco słabe wyniki finansowe za ostatni kwartał. Spadek zysków i przychodów zbiegł się z kosztowną restrukturyzacją oraz rosnącym obciążeniem z tytułu ceł nałożonych przez administrację Donalda Trumpa. Co wpłynęło na tak gwałtowny spadek i jakie działania planuje firma, by zniwelować skutki tych zmian?

Nike zakończył czwarty kwartał roku fiskalnego z zyskiem netto wynoszącym 211 mln dolarów, co oznacza spadek aż o 86 proc. względem analogicznego okresu rok wcześniej, gdy firma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2025 03:00