Gatta testuje nowe koncepty sklepów własnych i franczyzowych. Czy to oznacza rewolucję? [TYLKO U NAS]
Mamy zamiar otwierać salony własne i franczyzowe w koncepcie monobrandu, jak i w koncepcie duobrandu oraz multibrandu – mówi Ilona Nowińska w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl. Dyrektor marketingu i handlu w firmie Gatta (w tym roku obchodzącej 30-lecie istnienia) ujawnia, ile placówek franczyzowych ma ona zamiar otworzyć w tym roku oraz jaki kapitał należy posiadać, żeby taki sklep uruchomić. Mówi o współpracy z sieciami, takimi jak Biedronka, Rossmann, Dino czy CCC oraz produkowanych na ich potrzeby markach własnych, a także pozycji firmy za granicą i planach ekspansji na kolejnych rynkach.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
7