17.02.2017 / 14:37
StoryEditor

Gilles Ballot, Carrefour Polska: Musimy postawić na customer experience i obsługę klienta

Gilles Ballot, dyrektor działu hipermarketów w Carrefour Polska (materiały własne)
- Musimy modernizować nasze sklepy ze względu na zmieniające się otoczenie rynkowe, dzisiaj naszym głównym konkurentem są sieci dyskontowe, ale w perspektywie kilku kolejnych lat będzie rosło znaczenie e-commerce. Dlatego, jeśli chcemy wyróżnić się na rynku musimy postawić na customer experience i obsługę klienta. To będzie w przyszłości nasza przewaga nad konkurencją – mówi Gilles Ballot, dyrektor działu hipermarketów w Carrefour Polska, w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl.

.

Kliknij i przeczytaj także:

Carrefour widzi dużo miejsca na hipermarkety w Polsce - strategia rozwoju

(…)

Niezależnie od nowych inwestycji Carrefour prowadzi modernizacje istn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 16:56
StoryEditor
Więcej niż apteka i drogeria - operator handlowy pokazuje nowy model biznesowy

Na początku września tego roku internetowa Apteka-melissa.pl oraz siostrzana drogeria E-melissa.pl zostały zastąpione przez nową, kompleksową platformę zdrowia i zakupów - Melisa.pl. Za zmianą stoi nie tylko nowa strategia komunikacyjna i nowoczesny wygląd serwisu, ale też odpowiedź na rosnące potrzeby klientów oraz zmieniające się trendy rynkowe.

Jak podkreślają przedstawiciele firmy, nowa Melisa to krok w stronę nowoczesnego, zintegrowanego podejścia do zdrowia, urody i zakupów.

Nie tylko produkty, ale także wiedz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2025 / 14:42
StoryEditor
Sokołów ma nową dyrektor ds. sprzedaży detalicznej. Katarzyna Marino to transfer z dużej sieci handlowej
Katarzyna Marino i Maciej Częścik

Wraz z początkiem września funkcję dyrektora ds. sprzedaży detalicznej w Sokołów objęła Katarzyna Marino – manager z wieloletnim stażem w obszarze handlu. Za główne cele stawia sobie rozwój sprzedaży zgodnie ze strategią Grupy Sokołów, ze skupieniem się na ostatecznym konsumencie oraz dalsze umacnianie marki Sokołów.

Katarzyna Marino - z Kauflandu do Sokołowa

Katarzyna Marino na początku swojej ścieżki zawodowej pracowała w firmie Atlanta 1x1 - polskim oddziale niemieckiej firmy, zajm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 05:10