17.02.2017/14:37

Gilles Ballot, Carrefour Polska: Musimy postawić na customer experience i obsługę klienta

- Musimy modernizować nasze sklepy ze względu na zmieniające się otoczenie rynkowe, dzisiaj naszym głównym konkurentem są sieci dyskontowe, ale w perspektywie kilku kolejnych lat będzie rosło znaczenie e-commerce. Dlatego, jeśli chcemy wyróżnić się na rynku musimy postawić na customer experience i obsługę klienta. To będzie w przyszłości nasza przewaga nad konkurencją – mówi Gilles Ballot, dyrektor działu hipermarketów w Carrefour Polska, w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.