27.03.2017/10:32

Główne zadanie dla sieci handlowych: Zatrzymać pracowników w firmie!

Roman Borecki, HR Manager Netto Polska w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl podkreśla, że jego firmie udało nam się obniżyć w 2016 r. współczynnik rotacji pracowników aż o 3 proc. Jednak, jego zdaniem największym wyzwaniem dla sieci handlowych w 2017 r. będzie zatrzymanie pracowników w firmie.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • ja 31.03.2017

    Może coś w tym jest. U mnie zarabia się więcej, ale ludzie uciekają. Nie chcą pracować dla szefa "buca". No i ta presja na "wyścig szczurów".

  • u88 30.03.2017

    Haha, pracownicy wracają do nędznie płatnej pracy ze względu na atmosferę.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.