26.11.2020 / 14:17
StoryEditor

Godziny dla seniorów rujnują sprzedaż w sklepach. Coraz mniej klientów przed południem

(fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Godziny dla seniorów miały pomóc starszym ludziom robić zakupy bez konieczności spotykania tłumów ludzi, zapobiegać rozprzestrzenianiu koronawirusa i uporządkować ruch w sklepach. Okazuje się, że bardzo często dezorganizują sprzedaż i działanie sklepów. Według danych CMR, obroty małych sklepów w czasie godzin dla seniorów były średnio o 24 procent niższe niż godzinę później, kiedy zakupy mogli robić już wszyscy klienci.

Niestety wiele sklepów boryka się z całkowitym brakiem klientów między godziną 10 a 12, o czym pisaliśmy już niejednokrotnie. Jak się jednak okazuje, klienci przyzwyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2025 / 23:07
StoryEditor
Gigant handlowy ostro negocjuje z potężnym browarem. Sieć ogranicza zamówienia. To sygnał szerszego zjawiska
Sieć EDEKA, podjęła zdecydowane kroki w negocjacjach cenowych z globalnym koncernem piwowarskim AB InBev, właścicielem marek takich jak Corona, Beck‘s. źródło: AB Inbev

Jedna z największych sieci handlowych w Niemczech, EDEKA, podjęła zdecydowane kroki w negocjacjach cenowych z globalnym koncernem piwowarskim AB InBev, właścicielem marek takich jak Corona, Beck‘s. W wyniku ostrego sporu handlowego, sieć ograniczyła zamówienia na dziesięć znanych marek piwa. Eksperci rynkowi natychmiast wskazują, że ten konflikt to sygnał szerszego zjawiska narastających napięć w europejskim łańcuchu dostaw.

Drastyczne podwyżki cen od właściciela Beck‘s i Corona

Główną przyczyną konfliktu jest żądanie przez AB InBev znaczącej, wielomilionowej podwyżki cen. Zdaniem sieci EDEKA,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2025 / 08:53
StoryEditor
Grupa Empik mocno inwestuje w AI. Miliard spersonalizowanych kampanii marketingowych

Grupa Empik rozwija jedną z największych baz danych o zachowaniach klientów we wszystkich swoich kanałach, zarówno online i offline. Dzięki inwestycji w rozwój własnych algorytmów oraz zaawansowaną analitykę danych oraz współpracy z Synerise firma zrealizowała w ciągu roku już miliard spersonalizowanych kampanii marketingowych.

Empik od lat konsekwentnie inwestuje w innowacyjne rozwiązania technologiczne i rozwija jedno z najbardziej zaawansowanych zapleczy analitycznych, żeby budować nowoczesne doś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. listopad 2025 10:13