26.11.2020 / 14:17
StoryEditor

Godziny dla seniorów rujnują sprzedaż w sklepach. Coraz mniej klientów przed południem

(fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Godziny dla seniorów miały pomóc starszym ludziom robić zakupy bez konieczności spotykania tłumów ludzi, zapobiegać rozprzestrzenianiu koronawirusa i uporządkować ruch w sklepach. Okazuje się, że bardzo często dezorganizują sprzedaż i działanie sklepów. Według danych CMR, obroty małych sklepów w czasie godzin dla seniorów były średnio o 24 procent niższe niż godzinę później, kiedy zakupy mogli robić już wszyscy klienci.

Niestety wiele sklepów boryka się z całkowitym brakiem klientów między godziną 10 a 12, o czym pisaliśmy już niejednokrotnie. Jak się jednak okazuje, klienci przyzwyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.11.2025 / 08:12
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: MediaMarkt, Auchan, Biedronka, InPost, Carrefour, Allegro, Kaufland, Żabka, Rossmann
TOP10 tygodnia (collage)

Wiele działo się w mijającym tygodniu w branży detalicznej. MediaMarkt idzie w q-commerce, Auchan robi rewolucję, Biedronka rozdaje benefity, wstrzymana sprzedaż Carrefoura, InPost wchodzi na nowe rynki, Allegro rośnie jak na drożdżach, a Kaufland musi się liczyć ze strajkiem ostrzegawczym pracowników w szczycie sezonu świątecznego. A to jeszcze nie wszystkie najważniejsze wiadomości…

1. MediaMarkt będzie sprzedawać na Glovo. Laptopy i konsole w pół godziny dojadą do domu klienta

Laptop, małe AGD, smartwatch czy konsola - to tylko część produktów z ofer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 13:01
StoryEditor
Państwa członkowskie UE chcą odroczenia przepisów o wylesianiu. Czy Unia przesunie wdrożenie przepisów których boi się branża FMCG?
(fot. Shutterstock)

Państwa członkowskie Unii Europejskiej opowiedziały się za przesunięciem w czasie wejścia przepisów o wylesianiu, których obawia się bizens, a szczególnie branża FMCG. Do tego proponowane zmiany mają dotyczyć wszystkich firm, a nie wyłącnzie mikro i małych przedsiębiorstw. Czy UE zgodzi się na te zmiany?

Państwa członkowskie zdecydowały w środę, że rozporządzenie dotyczące wylesiania zostanie odroczone o kolejny rok dla wszystkich przedsiębiorstw, a nie jedynie dla mikro- i mały...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. listopad 2025 16:27