15.01.2021/16:48

Grupa Chorten rozkręca markę własną i idzie w nabiał

Oferta produktów sygnowanych brandem Z Podlaskiej Spiżarni, licząca obecnie blisko 100 pozycji powiększy się lada moment o masło extra. Na tym jedna inwestycje Grupy Chorten w markę własną się nie skończą.

– Aktualnie jesteśmy na etapie odświeżania portfolio marki Z Podlaskiej Spiżarni, pracujemy też nad rozszerzeniem jej portfolio. Na pewno widzimy potencjał w przetworach i gotowych kulinariach. Cały czas dbamy również o to, by nowości pojawiały się w największym segmencie produktów sygnowanych tym brandem, czyli wędlinach – mówi Monika Kosz-Koszewska, dyrektor marketingu i rzecznik prasowy Grupy Chorten.

Pierwszym produktem tej marki wprowadzanym do asortymentu w tym roku jest masło w kostce extra (sklepy zrzeszone w Grupie Chorten mogą je zamawiać od 18 stycznia), które dołącza do oferowanych wcześniej jaj z chowu ściółkowego. Jego producentem jest Spółdzielnia Mleczarską w Łapach, położona w rejonie Narwiańskiego Parku Narodowego na obszarze Zielonych Płuc Polski. Jak podkreśla Cezary Szyłak, dyrektor marki Z Podlaskiej Spiżarni, Spółdzielnia Mleczarska w Łapach słynie z jakości, a jej wyroby są produkowane według tradycyjnej polskiej technologii, czym wpisują się w strategię tego brandu. 

Produkty pod marką Z Podlaskiej Spiżarni są dostępna w wybranych sklepach Grupy Chorten, która liczy już sobie ponad 2000 placówek partnerskich w całym kraju.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także