21.01.2020/15:31

Grupa Mol będzie konkurować o klientów z sieciami McDonalds i Starbucks

Węgierki koncern paliwowy Grupa MOL, chce znaczni mocniej zainwestować w rozwój oferty gastronomicznej i kawiarnianej. Firma zapowiada rozwój konceptu Fresh Corner, który ma w przyszłości skutecznie konkurować z największymi sieciami restauracji fast food i kawiarni, takich jak, np. McDonald’s, czy Starbucks.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.