13.05.2020 / 20:44
StoryEditor

Hebe na plusie. E-sklep z 50-proc. wzrostem sprzedaży

(fot. materiały prasowe)
W pierwszych trzech miesiącach roku sieć drogerii Hebe kontynuowała strategię mającą na celu wprowadzenie do asortymentu ekskluzywnych marek. W tym okresie sprzedaż sieci wzrosła o 14,6 proc. do 64 mln euro (+ 15,2 proc. w lokalnej walucie) – poinformowała grupa Jeronimo Martins.

W okresie od stycznia do marca pod szyldem Hebe otwarto 8 nowych sklepów, zamykając kwartał 281 lokalizacjami.

Sprzedaż generowana przez sklep internetowy, który rozpoczął dzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2025 / 09:07
StoryEditor
Orlen Paczka rośnie w siłę. Już 7 tys. maszyn w sieci, a oto plany na koniec roku
Na zdj. automat paczkowy Orlen Paczki (fot. Orlen)

Sieć punktów odbioru Orlen Paczki liczy już 14 tys. lokalizacji. Połowa z nich, czyli 7 tys., to automaty paczkowe. W pierwszym półroczu br. liczba nadanych paczek podwoiła się.

Automat paczkowy numer 7 tysięcy w sieci Orlen Paczki stanął pod katowickim Spodkiem podczas turnieju EuroBasket 2025, w. Odwiedzający strefę kibica mogą odebrać w nim paczki z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2025 / 14:12
StoryEditor
Sieć Intersport z gigantyczną stratą. Opóźnienia dostaw i niesprzyjająca pogoda uderzyły w sprzedaż spółki
Sieć Intersport podjęła działania zmierzające do poprawy rentowności. Spółka zdecydowała się na eliminację nierentownych sklepów i skoncentrowanie rozwoju na lokalizacjach z największym potencjałem handlowym.

Spółka Intersport Polska S.A., zarządzająca siecią sklepów z artykułami sportowymi i turystycznymi zakończyła rok obrotowy 2024/2025 ze stratą netto wynoszącą 49,96 mln zł. Spółka wskazuje, że na gorszy wynik finansowy wpłynęły przede wszystkim opóźnienia w dostawach produktów na sezon jesienno-zimowy, wyjątkowo niekorzystna pogoda w styczniu i lutym oraz zmniejszona liczba sklepów stacjonarnych. Pomimo trudności widoczny jest jednak wzrost w sprzedaży internetowej oraz działania modernizacyjne, które mają przygotować firmę do odbicia w kolejnych latach.

Intersport: Strata netto i niższe przychody ze sprzedaży

Na dzień 31 marca 2025 roku aktywa i pasywa Intersport Polska wyniosły ponad 165,7 mln zł, jednak spółka zakończyła ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 20:24