08.07.2020/10:30

Hipermarkety muszą się zmienić albo zginą. Jak tchnąć życie w "umierający" format? [KOMENTARZ]

Pogłoski o śmierci hipermarketów w Polsce - po wycofaniu się przez Tesco z naszego rynku - są zdecydowanie przedwczesne. Ten format sklepowy wciąż może zostać uratowany, ale jego operatorzy muszą szybko i umiejętnie zareagować na aktualne trendy rynkowe, by nie stracić znaczenia dla polskiego klienta. O tym, jaka praca powinna zostać wykonana, opowiada Agnieszka Mielcarz, Group Property Director w HB Reavis

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Myslaca 09.08.2020

    Pierdoły , które może zapewnią dodatkowe 2-3% klientów a jak przekombinują to stracą 20%. Pracuję od 10 lat w hiper i widzę jak kierownictwo z uporem maniaka stara się zrobić wszystko by zniechęcić ludzi do zakupów. Niby robią ankiety dla klientów, ale daleko im do profesjonalnej analizy bo robią to pracownicy którzy mają zrobić jak najwięcej jak najszybciej i na kasę wracać. Niby spotkania z dyrekcją są gdzie możesz powiedzieć co ci leży, ale oczywiście jak przyjeżdża kierownictwo wyższego stopnia to wybrani ludzie idą i dzień wcześniej spotkanie jakie tematy można poruszać i co powiedzieć. Kadra rządząca jest oderwana od rzeczywistości tak , że czasami się zastanawiam czy oni do sklepów chodzą czy służący im zakupy robią. Więcej ludzi przyciągnę promocją "zrób zakupy za 200zł, kawa i hotdog gratis" niż tymi urozmaiceniami.

  • AS 06.08.2020

    Nie zgodzę się z Panią Mielcarz,
    przecież Tesco to nie jest jakaś tam podrzędna sieć, przeanalizowali i doszli do wniosku że nie uratują hipermarketów w Polsce a skoro nadarzył się nabywca.....nie wierzę że Netto sobie poradzi. Format hipermarketów już się skończył, kolejny który będzie miał problem to dyskonty które coraz bardziej windują ceny a jakość psia kość. Spróbujcie coś sprzedać im jako producent dobrego i lokalnego. Większość z Was odejdzie z kwitkiem. Inaczej jest w małych sieciach i sklepach. Jakość i różnorodność oferty będzie się pogłębiać (już teraz trudno kupić polskie produkty w Lidlu).

  • Market 16.07.2020

    Co za bzdury. Handel cały czas się dostosowuje. Słabość miało Tesco a nie wszystkie hipermarkety.

  • Ędward 12.07.2020

    (komentarz niezgodny z regulaminem forum)

  • ZX 11.07.2020

    Ale Pani jest mądra! Znać takie angielskie slogany, to jest coś...

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.