07.11.2016/06:44

Hipermarkety trzymają się mocno. Udziały w rynku zyskują dyskonty

Według danych GFK Polonia w ciągu ostatnich ośmiu lat struktura rynku FMCG w Polsce mocno się zmieniła. O ile udziały hiper- i supermarketów utrzymały się na „podobnym” poziomie, to  dość mocno traciły udziały sklepy tradycyjne, a zyskiwały sieci dyskontowe.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.