12.03.2019/00:00

Hochland Polska rozwija ofertę skierowaną do gastronomii

Firma Hochland Polska rozwija dział Food Service skierowany do klientów z sektora HoReCa. Producent nabiału powiększa też portfolio wyrobów pod marką Hochland Professional, powstała ponadto strona internetowa www.hochlandprofessional.pl.  

Hochland Polska jest wartościowym liderem rynku serów w Polsce. W ofercie firmy znajdują się sery kremowe topione, twarogowe, żółte dojrzewające, pleśniowe itp. Produkty Hochland Professional są przeznaczone do dań na ciepło, przekąsek, mogą stanowić bazę do sosów, sałatek czy wyrobów cukierniczych. Oferta jest skierowana do dystrybutorów obsługujących sieci gastronomiczne, burgerowni, stacji benzynowych, restauracji sieciowych,  sieciowych pizzerii, sieci sklepów convenience, barów szybkiej obsługi, rodzinnych restauracji.

Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing services manager w firmie Hochland Polska podkreśla, że Hochland reaguje na zmieniające się potrzeby rynkowe i ma ofertę skierowaną do klientów o różnych potrzebach. - Stale doskonalimy produkty i poszerzamy ofertę, poszukujemy nowych rozwiązań technologicznych. Rozwijamy produkcję w oparciu o nowoczesne koncepcje i usprawnienia logistyczne. Polepszamy jakość usług i produktów wprowadzając i wdrażając nowe procesy organizacyjne. Jednocześnie konsekwentnie zwiększamy udział opakowań przyjaznych dla środowiska. Szukamy innowacyjnych rozwiązań i bierzemy aktywny udział w programie zwiększania świadomości ekologicznej. Współpracujemy ze społecznością lokalną w tworzeniu i realizacji długofalowych planów w tym zakresie. – podsumowuje Wyrzykiewicz.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.