09.03.2016/10:47

Inpost rozbudowuje sieć POK dla e-commerce

InPost rozbudowuje infrastrukturę Punktów Obsługi Klienta na terenie całej Polski, aby w pełni przystosować ją dla usług dedykowanych e-commerce. W nowej sieci POK będzie można łatwo i tanio nadać list, przesyłkę do Paczkomatów InPost i Kuriera InPost oraz odebrać paczkę.

Nowym managerem Pionu Rozwoju Sieci odpowiedzialnym za rozbudowę i standaryzację POK został Wiesław Tkaczuk, ekspert ds. zarządzania z doświadczeniem zdobytym w największych polskich firmach.

- Konsekwentnie budujemy naszą pozycję w sektorze usług dla e-commerce. Obecnie rozszerzamy naszą sieć POK-ów tak, by przystosować ją również do nadawania listów, przesyłek kurierskich i paczkomatowych – powiedział Sebastian Anioł, prezes Grupy InPost.


Wiesław Tkaczuk posiada ponad 24-letnie doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwami oraz w kształtowaniu i realizacji strategii dynamicznego rozwoju firm. Wcześniej współpracował m.in. ze spółkami z grupy Kolporter – jako prezes zarządu Kolporter Promocja przeprowadził jej restrukturyzację. Natomiast jako Prokurent dyrektor Pionu Marketingu i Pionu Sieci Własnej Kolporter S.A. odpowiedzialny był za rozwój detalicznej sieci dystrybucji prasy oraz za budowę sieci własnej. Doświadczenie w branży usług kurierskich zdobywał w latach 2011-2014 jako prezes zarządu K-EX sp. z o.o. – w tym okresie spółka potroiła liczbę przewożonych przesyłek i wdrożyła szereg innowacyjnych projektów, m.in. internetową platformę sprzedaży usług kurierskich PewnaPaczka.pl., system operacyjny Koltrak, a także projekt nadań i odbiorów przesyłek w salonikach prasowych Kolportera.


InPost  systematycznie realizuje strategię rozwoju w zakresie rozwiązań dla handlu internetowego. Opierając się na wnikliwych analizach potrzeb konsumentów oraz w ramach optymalizacji rozwiązań dedykowanych e-commerce, spółka podejmuje działania podnoszące funkcjonalność i jakość usług dostępnych w ramach swojej oferty. Jednym z elementów pozwalających na konsekwentną realizację polityki firmy jest utworzenie pionu odpowiedzialnego za rozwój i standaryzację sieci Punktów Obsługi Klienta InPost w Polsce. Rozbudowa sieci POK, zwiększenie jej funkcjonalności o nadania i odbiory stanowi odpowiedź na rosnącą popularność usług dedykowanych e-commerce świadczonych przez InPost.

InPost S.A. to największy niezależny operator pocztowy działający na rynku od 2006 roku w ramach Grupy Kapitałowej Integer.pl i jedyny tego typu podmiot działający na skalę ogólnopolską. Od października 2015 roku notowany na GPW.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.