14.12.2021 / 20:15
StoryEditor

Inspektorzy GIS ruszyli na kontrole w sklepach. Jakie przewinienia po stronie detalistów odnotowują najczęściej?

Kasjerka w hipermarkecie Tesco (Tesco)
Z badania przeprowadzonego przez UCE Research i Grupę BLIX wynika, że 80 proc. klientów spożywcze zakupy na święta zrobi w sklepach stacjonarnych. To właśnie na takich placówkach koncentruje się uwaga inspektorów GIS, którzy którzy sprawdzają przestrzeganie obowiązujących norm reżimu sanitarnego.

Aktywność inspektorów GIS wzmogła się już w drugiej połowie listopada. Kierujący GIS Krzysztof Saczka informował niedawno, że tylko w okresie od 1 do 6 grudnia urzędnicy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2025 / 10:08
StoryEditor
Dino otworzy pierwszy sklep w Warszawie! Ruszyła budowa, mieszkańcy protestują
Na zdj. sklep sieci Dino (fot. marekusz/Shutterstock; zdjęcie ilustracyjne)

Dino ma już ponad 2700 sklepów ulokowanych w całej Polsce, ale jak dotąd nie pojawiło się w Warszawie. Niebawem się to jednak zmieni, bowiem rodzima sieć rozpoczęła budowę swojego pierwszego marketu w stolicy. Wiemy, gdzie ruszyć ma ta placówka handlowa.

Dino, pomimo gwałtownej ekspansji w całej Polsce, długo omijało największe aglomeracje, zamiast tego stawiając sklepy na wsiach oraz w małych i średniej wielkości miejscow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2025 / 16:15
StoryEditor
Pepco standaryzuje biznes. To będzie nowe otwarcie? Na jakie zagrożenia i ryzyka musi uważać dyskonter

Ostatnie tygodnie dla Grupy Pepco były dużym wyzwaniem. Operatorowi sprzedał mającą problemy finansowe sieć dyskontów Poundland w Wielkiej Brytanii, firma zapowiedziała także likwidację jednego z formatów handlowych i wyjście z biznesu FMCG. To wszystko przełoży się na niższą sprzedaż, ale jednocześnie poprawi jakość wyników grupy.

Pepco to wieloformatowa, paneuropejska sieć 5049 dyskontowych sklepów wielobranżowych, pod markami Pepco, Dealz oraz Poundland. Tu warto przypomnieć, że ta ostatnia licząca 8000...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2025 09:45