25.08.2022 / 00:25
StoryEditor

Jakie sklepy spożywcze są najbardziej popularne na Facebooku? Najnowsze zestawienie ponad 20 sieci handlowych!

Dwa największe zmartwienia Polaków to obecnie wysoka inflacja oraz konflikt w Ukrainie (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Jak w lipcu 2022 r. radziły sobie profile sklepów spożywczych na Facebooku? Jak wynika z danych Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych pierwsza trójka pozostała w niezmienionym składzie – Kaufland Polska, Lidl Polska i Żabka ponownie stanęły na podium rankingu. Jak na ich tle wypadli pozostali gracze?

Najbardziej interaktywnym profilem w zestawieniu pozostał fanpage Kaufland Polska, który wyraźnie dominował w zakresie sumy generowanych interakcji (206 tys.) Na drugiej poz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2025 / 06:07
StoryEditor
Kaufland debiutuje na Glovo. Sieć zdradza plany rozwoju sprzedaży online [NASZ NEWS]
Kaufland rozpoczyna współpracę z Glovo (fot. Shutterstock)

Sieć Kaufland zadebiutowała na platformie Glovo w Polsce - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Operator spożywczy jest zadowolony z pierwszych testów i oficjalnie startuje z tą usługą w jednym z miast. Zgodnie z zapowiedzią, już niebawem zakupy internetowe w Kauflandzie na Glovo będą mogli robić klienci w większej liczbie lokalizacji.

Na razie usługa wdrożona została w Krakowie. Asortyment sieci dostępny za pośrednictwem Glovo liczy ok. 5 tys. pozycji z przeróżnych kategorii - od wyrobów świeżych i napoj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2025 / 19:18
StoryEditor
Lidl uruchamia pierwsze sklepy mobilne. Sieć chce dojechać do nowych klientów
Pierwszy sklep mobilny Lidla już jeździ po węgierskich drogach (fot. Lidl)

Lidl chce dotrzeć do klientów z małych miejscowości i obszarów wiejskich. Sieć coraz częściej stawia w takich lokalizacjach pełnoprawne placówki handlowe, teraz jednak startuje z nową inicjatywą: sklepami na czterech kołach, które dojadą tam, gdzie mieszkańcy oddaleni są od najbliższych marketów o wiele kilometrów. Projekt właśnie ruszył na Węgrzech, a jeśli się sprawdzi, najpewniej zostanie przeszczepiony do kolejnych krajów.

- Podczas jednej z wizyt w terenie, w drodze między dwoma sklepami, pojawiło się we mnie pytanie: jak moglibyśmy dotrzeć do osób mieszkających w mniejszych miejscowościach, tam,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. listopad 2025 17:34