03.12.2021/13:14

Jakub Jurkowski, dyrektor handlowy JOKR na CEE: Q-commerce to szansa na rozwój dla dostawców i sklepów specjalistycznych

Poziom między 2 tys. a 2,5 tys. produktów to jest ten pułap do, którego chcemy dojść w rozwoju naszej oferty. Oczywiście to nie jest koniec. W tej branży co JOKR, to widzimy wiele rożnych strategii i modeli, w których działają. Niektóre oferują podstawowy, bardzo wąski asortyment, a inne bardzo rozbudowany - to wszystko wpływa oczywiście na efektywność i koszty funkcjonowania – mówi Jakub Jurkowski, dyrektor handlowy na region Europy Centralnej i Wschodniej w firmie JOKR.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • hubert 18.12.2021

    Dla mnie liczy się tylko to, by JOKR się rozwijał, bo to świetna aplikacja, dzięki której oszczędzam sporo czasu, co jest dla mnie ważne, kiedy pracuję do późnych godzin. Poza tym nie przejmuje się ograniczeniami w sklepach, bo zamawiam zakupy wygodnie z domu. Cenowo wypadają dobrze, plus czasem mają promocje jak teraz z kodem JOKR02 na pieczywo

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także